خوشبختی ما

 

 

خوشبختی ما در سه جمله است 

  

تجربه از دیروز ، استفاده از امروز ، امید به فردا  

 

ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم.   

 

حسرت دیروز ، اتلاف امروز ، ترس از فردا  

 

 

دکتر علی شریعتی

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام آرش

لطفا مرجع سخن را مشخص کن شک دارم این گفته از شریعتی باشد اما جالب است.

بی تا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ http://bitsin.persianblog.ir

دمت گرم
زنده باد
عجب انتخاب به جایی
...........
لطفا به کارنامه من نمره بدین.
ممنونم و منتظر!

سیمین پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ http://strawberrya.persianblog.ir/

کتاب بسته ی حافظ در انتظار من است
امید میدهد یا ، غم در انتظار من است
"تا سر زلف تو در دست نسیم افتاده است "
آه این غزل ها عجیب در وصف من است
سلام من خیلی دوست دارم با شما تبادل لینک
کنم
مطمئنا نظرات شما در بهبود بخشیدن مطالب وبم موثره
منتظرتون هستم
راستی من شما رو با چه نامی لینک کنم؟؟؟
دوست دارشما یه دل شکسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد