حالمان بد نیست

 

 

 

 

 

حالمان بد نیست ، غم کم میخوریم

کم که نه هر روز کم کم میخـــــوریم

آب میخــواهم ســــــــرابم میدهند

عشــــق می ورزم عــذابم میدهند

خود نمــــــیدانم کجا رفتم به خواب

از چه بیدارم نکـــــــــــــردی آفتاب ؟

خنـــــــجری بر قلـــــب بیمارم زدند

بیگــــــــــناهی بــــودم و دارم زدند

ســــنگ را بستند و سـگ آزاد شد

یک شـــــــبه بیـــــداد آمد داد شد

عشــــق آخر تیشه زد بر ریشه ام

تیــشه زد بر ریـــشه اندیــــشه ام

عشق اگر اینست مرتد میشـوم

خوب اگــر اینست مــن بـد میـشوم

بس کن ای دل نابسامانی بس است

کافــــــرم دیگر مسلـمانی بس است

در مـــــیان خلــــق سردرگــم شدم

عاقـــــبت آلـــــــــوده مــردم شـدم

بعد ازین با بی کســـی خــــو میکنم

هـرچـــــــه در دل داشـــتم رو میکنم

من نمی گویم دگر... گفتن بس است

گفتن اما هیــچ ...نشنفتن بس است

روزگارت بــاد شــــیرین ، شـــاد بــاش

دست کم یک شب تو هم فرهاد باش

نظرات 5 + ارسال نظر
بی تا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ http://bita3614.persianblog.ir

زنده بااااد
یه آپ جنجالی دارم... بدو بیا...

نیکی دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام
این شعر فوق العاده زیبا ، میشه بگین از کی بود؟؟

علی شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://sahargaheomid.blogsky.com

فوق‌العاده بود. ممنون

علی چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ق.ظ http://sahargaheomid.blogsky.com

فوق‌العاده بود. ممنونم آرش جان

اصلان سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

عالیییییییییییییییییییییییییییییی بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد