می ترسم از پدرم بزرگتر بشم

 

 

فیلسوفی می گفت: 

‌وقتی من به دنیا اومدم پدرم ۳۰ سالش بود یعنی سنش ۳۰ برابر من بود

و وقتی من ۲ ساله شدم پدرم ۳۲ ساله شدیعنی ۱۶ برابر من

و وقتی من ۳ ساله شدم پدرم ۳۳ ساله شد یعنی ۱۱ برابر من

و وقتی من ۵ ساله شدم پدرم ۳۵ ساله شد یعنی ۷ برابر من

و وقتی من ۱۰ ساله شدم پدرم ۴۰ ساله شد یعنی ۴ برابر من

و وقتی من ۱۵ ساله شدم پدرم ۴۵ ساله شد یعنی ۳ برابر من

و وقتی من ۳۰ ساله شدم پدرم ۶۰ ساله شد یعنی ۲ برابر

من می ترسم اگه ادامه بدم از پدرم بزرگتر بشم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بی تا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ http://bita3614.persianblog.ir


عالی ... عالی... عالی...
لبخند شیرین زندگی هدیه به قلب مهربانت

هادی شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام
به نظرم این بابا فیلسوف نبوده اگر هم بوده متعلق به دوران معاصر بوده که القاب رو همین طور بهر و پخش میکنند. چون آنچه مهم است اختلاف است نه نسبت. البته در دوران ما نسبت بیشتر بدرد می خورد. تا عملکرد و اختلاف دو حقیقت.

[ بدون نام ] دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ

بی نظیررررررررربود.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد