تولدم مبارک

   

 

لحظه ی چشم وا کردن من
از نخستین نفس گریه
عین یک چشم بر هم زدن بود

لحظه ی دیگر اما
تا کجا باد؟
تا کی؟
                                         (قیصر امین پور) 

 
درد من حصار برکه نیست، درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان نرسیده است!   
 
 
گرچه مجنونم و صحرای جنون جای من است      لیک دیوانه تر از من ، دل شیدای من است

 

 

 

خوش آمد گل وز آن خوشتر نباشد                             که در دستت بجز ساغر نباشد

زمان خوشدلی دریاب و دریاب                                  که دایم در صدف گوهر نباشد

                                                           

                                                                                      (حافظ)   

 

از همه دوستان و آشنایان بابت اظهار لطفی که داشتن صمیمانه  تشکر می کنم . 

                                                                             دوم آذر ماه هشتادو هفت 

                                                                                               آرش

نظرات 2 + ارسال نظر
گلنوش شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ب.ظ http://azzelattaezat.blogfa.com

تولدت مبارک آقا آرش گل پیش منم بیا خوشحال میشم : دی

علی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ http://sahargaheomid.blogsky.com

تولدت مبارک
انشاء الله شاد و سالم و موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد